Kosmeetikat pakutakse naistele tunduvalt rohkem kui meestele, see on ka palja silmaga nähtav. Samas on meeste suhtumine muutumas ja huvi mitmesuguste kosmeetiliste abivahendite osas on kasvamas. Tegemist on koosmõjuga, kus meestele suunatud kosmeetika areng on tekitanud ka meestel suurema huvi selle vastu. Potentsiaalne turg on suur, kõik mehed alates puberteedist, mil tekib juba esimene kontakt mitmesuguste raseerimistoodetega.
Meestele suunatud kosmeetikatooted üldjuhul erinevad naiste toodetest, sisaldades tavaliselt alkoholi. Meeste nahk on keskmiselt veerandi võrra paksem. Meestel ja naistel on ka erinevad soovid – mehi huvitab tervis ja heaolu, naisi tervis ja ilu. Mehed hoolitsevad oma naha eest vastavalt vajadusele, vähem huvitab neid preventiivne sekkumine, nagu vananemisvastased hooldused. Samas see suhtumine on muutumas. Meeste vajaduste keskne osa seostub raseerimisega. Et karvakasv näol on u 0,5mm päevas, on see elukestev vajadus, keskmiselt kulutab üks mees u pool aastat oma elust näo raseerimisele.
Tekstuurilt on meestetooted kerged, kreemid on kiirelt imenduvad. Tooted peavad olema nahal silmale nähtamatud ega jätma plekke. Tooted on pH neutraalsemad, sest meeste nahk on happelisem. Meeste jaoks on oluline kasutamise lihtsus ja vähene energiakulu, tooted peavad olema väherasvased, lihtsalt pealekantavad ja vähese parfüümiga. Mitmesugused naistele sobivad ilumaskid jms panevad meeste kannatuse proovile ega pole seetõttu vastuvõetavad.
Toodete valimine on lihtsam, kui on teada milleks mingi toode on loodud. Meeste juuste stiliseerimiseks valmistatud tooted saab rühmitada järgmiselt, koos põhiomaduste üldiste keskmiste hinnangutega:
1) geelid (tugev hoidvus, tugev läige)
2) vahad (keskmine hoidvus, keskmine läige)
3) pumatid (keskmine hoidvus, tugev läige)
4) savid (tugev hoidvus, nõrk läige)
5) pastad (keskmine hoidvus, keskmine läige)
6) kreemid (nõrk hoidvus, keskmine läige)
7) vahud (nõrk hoidvus, nõrk läige)
8) seerumid (nõrk hoidvus, tugev läige)
9) spreid (hoidvus sõltub tootest)
10) puudrid (nõrk hoidvus)
Kui toote kohta pole rohkem lähemalt teada, siis võib juhinduda ülaltoodud hinnangutest.
Näitan 1–12 tulemust, kokku 15